TOP NEWS
Τι ισχύει για τις εκλογές της 25ης Ιουνίου 2023 και τί αλλάζει σε σχέση με εκείνες της 21ης Μαΐου
Έγραψαν για Αυτήν Μια ανθολογία για την Ελευσίνα
Με covid ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ματαίωσε την επίσκεψη στο Άγιο Όρος
Πρεμιέρα Πανελλαδικών για τα ΓΕΛ
Οι κυρίαρχες καταναλωτικές τάσεις όπως αποτυπώνεται στην νέα καταναλωτική έρευνα της ΕΥ
Eurostar: Στην Ελλάδα στο 4,1% υποχώρησε ο πληθωρισμός
Η 11η Biennale Νέων Ελλήνων Αρχιτεκτόνων.
Το ΠΑΣΟΚ απέσυρε το πρόγραμμά του μετά τις δηλώσεις στελεχών του για επιβολή νέων φόρων και αύξηση υφιστάμενων
Ευχές της πολιτικής ηγεσίας στους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων
Η κυβέρνηση της ΝΔ, έχει αποδείξει ότι μπορεί να ενσωματώσει στελέχη από άλλους πολιτικούς χώρους.
Δυτική Free Press
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ-ΔΗΜΟΙ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Home ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ Επιδότηση καυσίμων-κίνησης των μηνών Απριλίου, Μαΐου και Ιουνίου 2022

Επιδότηση καυσίμων-κίνησης των μηνών Απριλίου, Μαΐου και Ιουνίου 2022

by dytikifreepress 23 Μαρτίου, 2022
23 Μαρτίου, 2022

Κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών για τον εκσυγχρονισμό του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και το νέο μειωμένο Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α.), η τροπολογία για την επιδότηση καυσίμων.

Μεταξύ άλλων προβλέπεται οικονομική διευκόλυνση σε κάθε φυσικό πρόσωπο, συμπεριλαμβανομένων και ελευθέρων επαγγελματιών, που είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας με δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα φορολογικού έτους 2020 έως τριάντα χιλιάδες (30.000) ευρώ, προς τον σκοπό συμβολής στην κάλυψη του κόστους κατανάλωσης καυσίμων κίνησης των μηνών Απριλίου, Μαΐου και Ιουνίου 2022.

Προσαύξηση 5 ευρώ για όσους επιλέξουν τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας έναντι της πίστωσης σε τραπεζικό λογαριασμό για την επιδότηση καυσίμων, περιλαμβάνει, η τροπολογία του υπουργείου Οικονομικών για τα μέτρα που ανακοίνωσε προ ημερών η κυβέρνηση

Τα ποσά της συνολικής επιδότησης κυμαίνονται από τριάντα (30) έως πενήντα (50) ευρώ, αναλόγως του οχήματος και του τόπου κύριας κατοικίας του δικαιούχου.

Η εν λόγω επιδότηση ορίζεται ως αφορολόγητη, ανεκχώρητη και ακατάσχετη στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, συνοδευόμενη με λοιπά φορολογικά προνόμια.

2. α. Επιδοτείται το κόστος του πετρελαίου εσωτερικής καύσης (DIESEL) κίνησης, που διατίθεται στην εσωτερική αγορά κατά τον μήνα Απρίλιο 2022. Με υ.α. δύναται να παρατείνεται το χρονικό διάστημα επιδότησης και να αναπροσαρμόζεται το ποσό της επιδότησης.

β. Το ύψος της επιδότησης ανέρχεται σε 0,12 ευρώ ανά λίτρο, υπολογιζόμενο επί της αξίας των τιμολογίων πώλησης προ Φ.Π.Α. που εκδίδονται από τα διυλιστήρια, ως δικαιούχοι της επιδότησης. Το τελικό ύψος της επιδότησης υπολογίζεται επί των συνολικών λίτρων καυσίμου που θα διατεθούν στην εσωτερική αγορά από τα διυλιστήρια ή τις εταιρείες εμπορίας καυσίμων.

γ. Με κ.υ.α. καθορίζονται η διαδικασία χορήγησης της επιδότησης, ο μηχανισμός εκκαθάρισης και κάθε άλλο θέμα σχετικό με τη χορήγησή της.

3. α. Χορηγείται αποζημίωση ειδικού σκοπού κατά τον μήνα Απρίλιο 2022 στις υπηρεσίες ταξί, ήτοι επιχειρήσεις με κύριους Κ.Α.Δ. 49.32 και Κ.Α.Δ. 52.21.29.01 όπως αυτοί ισχύουν κατά την 17η Μαρτίου 2022, συνολικού ύψους διακοσίων (200) ευρώ, για την κάλυψη του κόστους καυσίμων κίνησης των οχημάτων που χρησιμοποιούν στο πλαίσιο της επαγγελματικής τους δραστηριότητας.

β. Με υ.α. καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία για τη χορήγηση της ως άνω αποζημίωσης, ο τρόπος καταβολής, καθώς και κάθε άλλη λεπτομέρεια.

γ. Η εν λόγω αποζημίωση ορίζεται ως αφορολόγητη, ανεκχώρητη και ακατάσχετη στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, συνοδευόμενη με λοιπά φορολογικά προνόμια.

Αιτιολογική έκθεση

Στόχος της ρύθμισης

Άρθρο 5

Μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, τον Φεβρουάριο του 2022 και την επακόλουθη ραγδαία αύξηση του ενεργειακού κόστους, η υψηλή τιμή των καυσίμων επιβάρυνε ιδιαιτέρως νοικοκυριά και επαγγελματίες, και ακόμη περισσότερο εκείνους, οι οποίοι, με χαμηλά και μεσαία εισοδήματα, δεν δύνανται να καταβάλλουν μεγαλύτερο μέρος του διαθέσιμου εισοδήματος τους για αγορά καυσίμων. Προκειμένου να αποφευχθούν σημαντικές οικονομικές και κοινωνικές προεκτάσεις, με την προτεινόμενη ρύθμιση επιδιώκεται ενίσχυση των δικαιούχων της επιδότησης με την κάλυψη άπαξ ποσοστού της αύξησης της τιμής των καυσίμων κίνησης, προς την κατεύθυνση της εξομάλυνσης της καθημερινότητας των πολιτών και της συμβολής στη διατήρηση του διαθέσιμου εισοδήματος τους.

Άρθρο 6

Η ραγδαία αύξηση που καταγράφηκε στην τιμή του πετρελαίου, έναντι των υπολοίπων καυσίμων κίνησης, όπως το αέριο κίνησης και η αμόλυβδη βενζίνη, οδήγησε σε ιδιαιτέρως μεγάλη αύξηση του κόστους των μετακινήσεων και του μεταφορικού κόστους. Με την αξιολογούμενη ρύθμιση, παρέχεται επιδότηση επί της τιμής του λίτρου πετρελαίου κίνησης, που διατίθεται στην εσωτερική αγορά, υπολογιζόμενη επί της καθαρής αξίας των ποσοτήτων, που διατίθενται από τα διυλιστήρια ή τις εταιρίες εμπορίας καυσίμων, σε πρατηριούχους και βιομηχανικούς πελάτες. Με επιδότηση 0,12 ευρώ στην τιμή του λίτρου προ Φ.Π.Α., το όφελος για τον τελικό καταναλωτή υπολογίζεται σε 0,15 ευρώ ανά λίτρο, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.. Στόχος της προτεινόμενης ρύθμισης είναι να καλυφθεί μέρος της αύξησης της τιμής του πετρελαίου κίνησης, το οποίο και θα διατεθεί με μειωμένη τιμή στους τελικούς καταναλωτές, ώστε να περιοριστούν οι δαπάνες τους, να συγκροτηθεί η αύξηση του μεταφορικού κόστους, να μην διαταραχθεί η εφοδιαστική αλυσίδα και, κατ’ επέκταση, να μην πληγούν οι άμεσα συναρτώμενοι κλάδοι της οικονομίας.

Άρθρο 7

Με την αξιολογούμενη ρύθμιση χορηγείται εφάπαξ ενίσχυση για την οικονομική στήριξη των επαγγελματικών υπηρεσιών ταξί (φυσικών και νομικών προσώπων), των συγκεκριμένων ΚΑΔ, λαμβάνοντας υπόψη την μείωση των κερδών τους, λόγω του ιδιαίτερα αυξημένου κόστους των καυσίμων, αλλά και του γεγονότος ότι η εν λόγω επαγγελματική ομάδα επλήγη ιδιαίτερα από την πανδημία και τα επακόλουθα περιοριστικά μέτρα.

Γιατί αποτελεί πρόβλημα

Άρθρο 5

Μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, τον Φεβρουάριο του 2022 και την συνεπακόλουθη ραγδαία αύξηση του ενεργειακού κόστους, η υψηλή τιμή των καυσίμων επιβάρυνε ιδιαιτέρως νοικοκυριά και επαγγελματίες, και ακόμη περισσότερο εκείνους, οι οποίοι με χαμηλά και μεσαία εισοδήματα δεν δύνανται να καταβάλλουν μεγαλύτερο μέρος του διαθέσιμου εισοδήματος τους για αγορά καυσίμων.

Άρθρο 6

Η ραγδαία αύξηση που καταγράφηκε στην τιμή του πετρελαίου, έναντι των υπολοίπων καυσίμων κίνησης (αέριο κίνησης και αμόλυβδη βενζίνη), οδήγησε σε ιδιαιτέρως μεγάλη αύξηση του κόστους των μετακινήσεων και του μεταφορικού κόστους.

Άρθρο 7

Με την αξιολογούμενη ρύθμιση, χορηγείται εφάπαξ ενίσχυση για την οικονομική στήριξη των επαγγελματικών υπηρεσιών ταξί (φυσικών και νομικών προσώπων) των συγκεκριμένων ΚΑΔ, λαμβάνοντας υπόψη τη μείωση των κερδών τους, λόγω του ιδιαίτερα αυξημένου κόστους των καυσίμων, αλλά και του γεγονότος ότι η εν λόγω επαγγελματική ομάδα επλήγη ιδιαίτερα από την πανδημία και τα επακόλουθα περιοριστικά μέτρα.

Προτεινόμενες διατάξεις

Άρθρο 5

Χορήγηση οικονομικής ενίσχυσης, λόγω αύξησης ενεργειακού κόστους

1. Παρέχεται οικονομική διευκόλυνση σε κάθε φυσικό πρόσωπο, συμπεριλαμβανομένων και ελευθέρων επαγγελματιών, που είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας με δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα φορολογικού έτους 2020 έως τριάντα χιλιάδες (30.000) ευρώ, προς τον σκοπό συμβολής στην κάλυψη του κόστους κατανάλωσης καυσίμων κίνησης των μηνών Απριλίου, Μάίου και Ιουνίου 2022.

2. Για τους μήνες της παρ. 1, η οικονομική ενίσχυση ανέρχεται συνολικά στα ακόλουθα ποσά: α) Πενήντα (50) ευρώ για δικαιούχους – ιδιοκτήτες οχημάτων πλην μοτοσυκλετών -μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στις Περιφέρειες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής και στην Περιφερειακή Ενότητα Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας,

β) σαράντα (40) ευρώ για δικαιούχους – ιδιοκτήτες οχημάτων πλην μοτοσυκλετών -μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στην υπόλοιπη Ελλάδα,

γ) τριάντα πέντε (35) ευρώ για δικαιούχους – ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών – μοτοποδηλάτων, με κατοικία στις Περιφέρειες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής και στην Περιφερειακή Ενότητα Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, και

δ) τριάντα (30) ευρώ για δικαιούχους – ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών – μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στην υπόλοιπη Ελλάδα.

3. Κάθε όχημα και μοτοσυκλέτα – μοτοποδήλατο μπορεί να δηλωθεί από ένα μόνο φυσικό πρόσωπο, το οποίο διαθέτει επί του οχήματος και της μοτοσυκλέτας – μοτοποδηλάτου πλήρη κυριότητα ή συγκυριότητα ή είναι μισθωτής δυνάμει συμβολαίου χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing). Κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να δηλώνει μόνο ένα όχημα και μοτοσυκλέτα -μοτοποδήλατο. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το όχημα μοτοσυκλέτα – μοτοποδήλατο να είναι σε κυκλοφορία, να είναι ασφαλισμένο και να μην οφείλονται γι’ αυτό τέλη κυκλοφορίας.

4. Η οικονομική ενίσχυση της παρ. 2 πιστώνεται από την ανώνυμη εταιρεία του Ελληνικού Δημοσίου «Κοινωνία της Πληροφορίας Μονοπρόσωπη Α.Ε.» (ΚτΠ Μ.Α.Ε.) μέσω ειδικής εφαρμογής της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr – ΕΨΠ) που δημιουργείται από την ΚτΠ Μ.Α.Ε., που εποπτεύεται από τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στον δικαιούχο:

α) σε ψηφιακή χρεωστική κάρτα, που εκδίδεται ειδικά για τον σκοπό αυτόν από πιστωτικό ίδρυμα ή χρηματοπιστωτικό οργανισμό, κατά την έννοια των παρ. 2 και 3 του άρθρου 3 του ν. 4557/2018 (Α’ 139), αντίστοιχα, ή

β) σε τραπεζικό λογαριασμό επιλογής του.

5. Η ΚτΠ Μ.Α.Ε. αναλαμβάνει τον τεχνικό σχεδίασμά, την υλοποίηση της ειδικής εφαρμογής, καθώς και την οργάνωση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και άλλων δεδομένων από κάθε πηγή, την τήρηση υπό συνθήκες που διασφαλίζουν την ακεραιότητα, την εμπιστευτικότητα και τη διαθεσιμότητα των δεδομένων και κάθε άλλο θέμα που αφορά στην ομαλή λειτουργία της εφαρμογής, τηρώντας τις διατάξεις της νομοθεσίας για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που καταχωρίζονται στην ανωτέρω εφαρμογή, συλλέγονται, τηρούνται και τυγχάνουν περαιτέρω επεξεργασίας αποκλειστικά για τον αναφερόμενο στην παρ. 1 σκοπό. Τα ανωτέρω δεδομένα τηρούνται για τους ως άνω σκοπούς για περίοδο δύο (2) ετών και στη συνέχεια διαγράφονται.

6. 0 δικαιούχος, αφότου αυθεντικοποιηθεί με τους προσωπικούς κωδικούς του -διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α’ 184), εισέρχεται στην εφαρμογή και αιτείται είτε την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και την πίστωση του ανωτέρω χρηματικού ποσού σε αυτήν είτε την πίστωση στον τραπεζικό του λογαριασμό. Ο αιτών συμπληρώνει και επικαιροποιεί τα στοιχεία επικοινωνίας του και, ειδικότερα, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου και τον αριθμό του προσωπικού τραπεζικού λογαριασμού του. Για τον σκοπό της επαλήθευσης των προϋποθέσεων της παρ. 1, το πληροφοριακό σύστημα της εφαρμογής διαλειτουργεί με τα απαραίτητα μητρώα, και ιδίως, με το Φορολογικό Μητρώο και το Μητρώο Αυτοκινήτων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, για έλεγχο ιδιοκτησίας ιδιωτικής χρήσης οχήματος και μοτοσικλέτας, ασφάλισης και πληρωμής τελών κυκλοφορίας. Ο δικαιούχος μπορεί να υποβάλει αίτηση, είτε για την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, είτε για την πίστωση στον τραπεζικό του λογαριασμό και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).

7. Υπεύθυνος επεξεργασίας της ειδικής εφαρμογής ορίζεται η ΚτΠ Μ.Α.Ε., η οποία, ως υπεύθυνη επεξεργασίας, διασφαλίζει την προστασία των δικαιωμάτων των προσώπων, της ιδιωτικής ζωής και των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, σύμφωνα με το ενωσιακό και εθνικό δίκαιο και ιδίως, σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 (EE L 119) (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων – Γ.Κ.Π.Δ.) και τον ν. 4624/2019 (Α’ 137).

8. Η εν λόγω οικονομική ενίσχυση είναι αφορολόγητη, ανεκχώρητη και ακατάσχετη στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, κατά παρέκκλιση κάθε γενικής και ειδικής διάταξης, δεν υπόκειται σε οποιαδήποτε κράτηση, τέλος ή εισφορά, δεν δεσμεύεται και δεν συμψηφίζεται με βεβαιωμένα χρέη προς τη φορολογική διοίκηση και το Δημόσιο εν γένει, τους δήμους, τις περιφέρειες, τα ασφαλιστικά ταμεία ή τα πιστωτικά ιδρύματα και δεν υπολογίζεται στα εισοδηματικά όρια για την καταβολή οποιοσδήποτε παροχής κοινωνικού ή προνοιακού χαρακτήρα.

9. Μετά την ολοκλήρωση της αίτησης του δικαιούχου και εφόσον πληρούνται οι ως άνω προϋποθέσεις, διαβιβάζονται αποκλειστικά και μόνο για τον σκοπό της παρ. 1 στο πιστωτικό ίδρυμα ή χρηματοπιστωτικό οργανισμό τα στοιχεία του δικαιούχου και, ιδίως, το όνομα, το επώνυμο, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ο αριθμός κινητού τηλεφώνου, τα οποία είναι απαραίτητα για την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, καθώς και ο αριθμός του τραπεζικού του λογαριασμού.

10. H ψηφιακή χρεωστική κάρτα παραμένει ενεργοποιημένη έως την 31η.7.2022, μετά την πάροδο της οποίας το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός υποχρεούται άμεσα να την απενεργοποιήσει. Εναπομείναν υπόλοιπο αυτού επιστρέφεται στο ελληνικό Δημόσιο και αποκλείεται η περαιτέρω αναζήτησή του από τον δικαιούχο.

11. Το χρηματικό ποσό που πιστώνεται στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, δύναται να χρησιμοποιείται αποκλειστικά από τον δικαιούχο v<-ct την πραγματοποίηση αγοράς καυσίμων και δεν είναι εφικτή οποιαδήποτε μεταφορά σε τρίτο πρόσωπο, εκτός των ανωτέρω ή η ανάληψή του.

12. Για την εξυπηρέτηση του σκοπού της παρ. 1 και την εφαρμογή του παρόντος, η Κ.τ.Π. Μ.Α.Ε. επιχορηγείται από τον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κατόπιν ενίσχυσης των σχετικών πιστώσεων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης από τις πιστώσεις του Ειδικού Φορέα 1023711-0000000 (Γενικές Κρατικές Δαπάνες) του Υπουργείου Οικονομικών.

13. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης καθορίζονται ο χρόνος έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας της ειδικής εφαρμογής της παρ. 4, τα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για τη λειτουργία αυτής, οι απαραίτητες διαλειτουργικότητες και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος. Με την ίδια απόφαση δύναται να προσαυξάνεται το ποσό της ενίσχυσης έως πέντε (5) ευρώ για δικαιούχους που επιλέγουν τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας.

Άρθρο 6

Επιδότηση κόστους πετρελαίου κίνησης

1. Επιδοτείται το κόστος του πετρελαίου εσωτερικής καύσης (DIESEL) κίνησης, που διατίθεται στην εσωτερική ανορά από την 1η Απριλίου 2022 έως την 30η Απριλίου 2022. Το ύψος αυτής ανέρχεται σε 0,12 ευρώ ανά λίτρο, υπολογιζόμενο επί της αξίας των τιμολογίων πώλησης προ ΦΠΑ που εκδίδονται από τα διυλιστήρια. Το τελικό συνολικό ύψος της επιδότησης υπολογίζεται επί των συνολικών λίτρων καυσίμου που διατίθενται στην εσωτερική αγορά από τα διυλιστήρια ή τις εταιρίες εμπορίας καυσίμων προς τα πρατήρια καυσίμων και τους βιομηχανικούς πελάτες.

2. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Οικονομικών καθορίζονται η διαδικασία χορήγησης της επιδότησης, ο μηχανισμός εκκαθάρισης, βάσει των ποσοτήτων πετρελαίου κίνησης που διατίθενται στην εσωτερική αγορά από τα διυλιστήρια ή τις εταιρίες εμπορίας καυσίμων και κάθε άλλο θέμα σχετικό με τη χορήγηση της επιδότησης.

3. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών δύναται να παρατείνεται το χρονικό διάστημα εφαρμογής του παρόντος και να αναπροσαρμόζεται το ποσό της επιδότησης.

Άρθρο 7

Μέτρα στήριξης εκμεταλλευτών και οδηγών ταξί

1. Χορηγείται αποζημίωση ειδικού σκοπού κατά τον μήνα Απρίλιο 2022 στις υπηρεσίες ταξί, ήτοι επιχειρήσεις με κύριους ΚΑΔ 49.32 και ΚΑΔ 52.21.29.01, όπως αυτοί ισχύουν κατά τη 17η Μαρτίου 2022, συνολικού ύψους διακοσίων (200) ευρώ, για την κάλυψη του αυξημένου κόστους καυσίμων κίνησης των οχημάτων που χρησιμοποιούν, στο πλαίσιο της επαγγελματικής τους δραστηριότητας.

2. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία για τη χορήγηση της ως άνω αποζημίωσης, ο τρόπος καταβολής, καθώς και κάθε άλλη λεπτομέρεια yta την εφαρμογή του παρόντος.

3. Οι εν λόγω αποζημιώσεις είναι αφορολόγητες, ανεκχώρητες και ακατάσχετες στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, κατά παρέκκλιση κάθε γενικής και ειδικής διάταξης, δεν υπόκεινται σε οποιαδήποτε κράτηση, τέλος ή εισφορά, δεν δεσμεύονται και δεν συμψηφίζονται με βεβαιωμένα χρέη προς τη φορολογική διοίκηση και το Δημόσιο εν γένει, τους δήμους, τις περιφέρειες, τα ασφαλιστικά ταμεία ή τα πιστωτικά ιδρύματα και δεν υπολογίζονται στα εισοδηματικά όρια για την καταβολή οποιοσδήποτε παροχής κοινωνικού ή προνοιακού χαρακτήρα.

0 FacebookTwitterPinterestEmail
dytikifreepress

previous post
Ο Πρόεδρος Ζελένσκι θα μιλήσει στη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ
next post
Ζοζέπ Μπορέλ: Οι διαφορετικοί τύποι απειλών πρέπει να αντιμετωπιστούν με διαφορετικά μέσα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι ισχύει για τις εκλογές της 25ης Ιουνίου...

3 Ιουνίου, 2023

Έγραψαν για Αυτήν Μια ανθολογία για την Ελευσίνα

2 Ιουνίου, 2023

Με covid ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ματαίωσε την επίσκεψη...

2 Ιουνίου, 2023

Πρεμιέρα Πανελλαδικών για τα ΓΕΛ

2 Ιουνίου, 2023

Eurostar: Στην Ελλάδα στο 4,1% υποχώρησε ο πληθωρισμός

1 Ιουνίου, 2023

Το ΠΑΣΟΚ απέσυρε το πρόγραμμά του μετά τις...

1 Ιουνίου, 2023

Ευχές της πολιτικής ηγεσίας στους υποψηφίους των πανελλαδικών...

1 Ιουνίου, 2023

Η κυβέρνηση της ΝΔ, έχει αποδείξει ότι μπορεί...

1 Ιουνίου, 2023

Έφυγε από τη ζωή ο Θόδωρος Πάγκαλος

31 Μαΐου, 2023

NEWSROOM

  • Τι ισχύει για τις εκλογές της 25ης Ιουνίου 2023 και τί αλλάζει σε σχέση με εκείνες της 21ης Μαΐου

    3 Ιουνίου, 2023
  • Έγραψαν για Αυτήν Μια ανθολογία για την Ελευσίνα

    2 Ιουνίου, 2023
  • Με covid ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ματαίωσε την επίσκεψη στο Άγιο Όρος

    2 Ιουνίου, 2023
  • Πρεμιέρα Πανελλαδικών για τα ΓΕΛ

    2 Ιουνίου, 2023
  • Οι κυρίαρχες καταναλωτικές τάσεις όπως αποτυπώνεται στην νέα καταναλωτική έρευνα της ΕΥ

    1 Ιουνίου, 2023
  • Eurostar: Στην Ελλάδα στο 4,1% υποχώρησε ο πληθωρισμός

    1 Ιουνίου, 2023
  • Η 11η Biennale Νέων Ελλήνων Αρχιτεκτόνων.

    1 Ιουνίου, 2023
  • Το ΠΑΣΟΚ απέσυρε το πρόγραμμά του μετά τις δηλώσεις στελεχών του για επιβολή νέων φόρων και αύξηση υφιστάμενων

    1 Ιουνίου, 2023
  • Ευχές της πολιτικής ηγεσίας στους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων

    1 Ιουνίου, 2023
  • Η κυβέρνηση της ΝΔ, έχει αποδείξει ότι μπορεί να ενσωματώσει στελέχη από άλλους πολιτικούς χώρους.

    1 Ιουνίου, 2023
  • Έφυγε από τη ζωή ο Θόδωρος Πάγκαλος

    31 Μαΐου, 2023
  • Σε εκλογική τροχιά η ΝΔ στη Δυτική Αττική, με περιοδείες και ομιλίες

    31 Μαΐου, 2023
  • Οι πληρωμές, από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ και ΟΠΕΚΑ για την περίοδο 29 Μαΐου- 2 Ιουνίου.

    30 Μαΐου, 2023
  • ΔΥΠΑ: Έως τις 9 Ιουνίου, οι αιτήσεις για το πρόγραμμα νεανικής επιχειρηματικότητας

    30 Μαΐου, 2023
  • Άκης Σκέρτσος: Η χώρα μας χρειάζεται στις 26 Ιουνίου μια σταθερή κυβέρνηση με ασφαλή αυτοδυναμία

    30 Μαΐου, 2023
  • ΔΥΠΑ: Ξεκινά σήμερα το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού εργαζομένων-ανέργων περιόδου 2023-2024

    30 Μαΐου, 2023
  • Περιστέρι -Κυριάκος Μητσοτάκης: Ανάγκη για μια ισχυρή και σταθερή κυβέρνηση

    29 Μαΐου, 2023
  • Θυροκολλήθηκε στο Μέγαρο του Κοινοβουλίου το Προεδρικό Διάταγμα διάλυσης της Βουλής

    29 Μαΐου, 2023
  • Συλλεκτική σειρά γραμματοσήμων, με τίτλο «Ελευσίνα, Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 2023.

    29 Μαΐου, 2023
  • Γιώργος Κώτσηρας: Συνεχίζουμε δυναμικά την προσπάθεια ενόψει των εκλογών της 25ης Ιουνίου.

    29 Μαΐου, 2023


Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο!
dytikifreepress@gmail.com


Μέλος του

Team ditikifreepress.gr

Παππά Μαρία
Βλάχος Γιώργος
Δέδε Ιωάννα
Αντωνίου Γιάννης

Κατηγορίες

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ-ΔΗΜΟΙ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΥΓΕΙΑ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΔΙΕΘΝΗ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

 


Copyright © 2023 dytikifreepress.gr - All rights reserved


Back To Top
Δυτική Free Press
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ-ΔΗΜΟΙ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ